Магазин «inuser.com.ua» виконує 100% заміну запчастин, які мають будь-які дефекти, виявлені до повної установки деталі в смартфон чи планшет. При встановленні отриманих запчастин – захисні плівки можна знімати тільки після перевірки телефону у всіх можливих режимах. Якщо деталь була встановлена та гарантійні умови порушені – заміна, повернення та обмін не виконуються. При отриманні товару необхідно перевірити деталі на наявність механічних пошкоджень (сколів, подряпин), а також відповідність отриманого товару Вашому замовленню. Термін гарантії на запчастини становить 30 днів з дня придбання товару (з дня отримання товару). З постійними клієнтами діють більш лояльні умови. Ми постійно стежимо за рівнем якості нашого товару, перевіряємо "спірні" комплектуючі, тому відсоток браку мінімальний.
Умови повернення товару
1. Запчастини підлягають гарантійному поверненню:
- при збереженні товарного вигляду
- без механічних пошкоджень
- без слідів ремонту і установки
- з гарантійною плівкою на дисплеях і сенсорних екранах (ВАЖЛИВО! Знята і знову наклеєна - не приймається)
з пломбою та іменним штампом
- при дотриманні терміну гарантії
1.1. Повернути або обміняти будь-який товар неналежної якості можна протягом гарантійного терміну, не рахуючи дня купівлі.
1.2. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
1.3. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів неналежної якості сплачує споживач.
1.4. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність механічних пошкоджень протягом 14-ти робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі.
1.5. Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні або обміні товару неналежної якості, якщо на ньому будуть сліди використання, порушені гарантійні плобми або інші механічні пошкодження, викликані характерним використанням.
1.6. Характерний знос товару (затирання поверхності у процесі експлуатації, тріщини під час експлуатації, зміна кольору та ін.) не підлягає умовам гарантії.
1.7. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають.
1.8. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 14-ти днів.
У разі відповідності товару, умовам повернення, компанія здійснює повернення коштів (до 14 днів) або обмін товару (до 7 днів)
Оформлення повернення
Перед відправкою товару на діагностику обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх деталей, та отримання реквізитів.
У разі виявлення дефекту, необхідно зробити фото бракованого товару, для прискорення процесу виявлення несправності нашими фахівцями.
При недотриманні всіх перерахованих вище пунктів гарантія на запчастини не поширюється! Будьте уважні при установці!
Повернення проводиться тільки після діагностики товару (дивіться умови повернення товару).
Бракований товар замінюється на будь-який інший, згідно грошовому еквіваленту.
Заміна та обмін бракованої запчастини здійснюється тільки після попередньої діагностики деталі фахівцями відділу якості.
Увага! Зовнішній вигляд товару може відрізнятися від світлин, гарантована повна сумісність із зазначеними моделями та маркуваннями.